De start van ons avontuur...:)

12 juni 2017

Dit was onze eerste reis samen. Leuk en spannend tegelijk...!!!

Ik heb samen met mijn ouders vooral veel reizen binnen Europa gemaakt met de auto. Voornamelijk kampeervakanties in Frankrijk en Kroatië. Danny had al wat meer van de wereld gezien.

Het was dus ook niet onze eerste reis samen maar voor mij ook de eerste keer met het vliegtuig op vakantie.

Ik was bloednerveus voor de vliegreis en zat met klamme handjes dan ook bij de gate te wachten. Uiteindelijk viel het allemaal heel erg mee en waren we na een vlucht van ongeveer 6 uur aangekomen in het zon overgoten Gran Canaria.

Deze vakantie hadden we via het reisbureau geboekt en werden met de bus afgezet bij ons hotel in Playa del Ingles. Het hotel was prima met een heerlijk zwembad. We hebben ons prima vermaakt de 10 dagen dat we daar waren.

In de 10 dagen dat we hier waren hebben wij verschillende excursies gemaakt en geprobeerd zoveel mogelijk van het eiland te zien.

Alle details van deze reis zijn een beetje weg gezakt....aangezien het al 7 jaar geleden is.:P